grabovanie cd

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Pátek Prosinec 22 17:16:49 CET 2006

Ahoj, co potrebujes vo WMP konvertovat? Windows Media Player bez problemov uklada rovno do MP3, aj ked sa o tom malo vie a dokonca robi narozdiel od niektorych inych ako napr. CDEX a Audiograbber korektne ID3 tagy a nazvy suborov si mozes nadefinovat ako nikde inde.:-) Cs.
----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, December 22, 2006 3:51 PM
Subject: Re: grabovanie cd

Ahoj!
Skúšal som aj bitrate 128 kbs, ale s rovnakým výsledkom. Musím asi
nainštalovať osvedčený Windac a skúsiť to stiahnuť v synchrónom móde, ked sa
sleduje presne stopa. Ide to pomalšie, ale spolahlivejšie. No a WAV
prevediem bez problému do MP3.
Ešte ma napadlo použiť Windows Media player a potom prekonvertovať.
Tak zapnem aj druhý počítač a otestujem to.