program CEdex

Čtvrtek Prosinec 21 10:37:43 CET 2006

Dobré odpoledne,

nahrávat pomocí programu CDex samozřejmě možné je, byť jeho funkce je
primárně jiná. Stejně tak umožňuje nahrávání "stříhací" program
mp3DirectCut -- který z nich je pro nahrávání lepší a jak konkrétně s
nimi pracovat snad poradí Ti, kteří je používají a vidí si na špičku
nosu, byť třeba jinak nevidí.

S pozdravem

Michal Jungmann