Pres mirandu nic neprochazi

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Středa Prosinec 20 08:29:54 CET 2006

Samozrejme, ze ak chcete prijimat a odosielat subory cez mirandu, musite
si v nastaveniach mirandy v sekcii network nastavit porty pre priame
spojenie ICQ, tie iste porty potom povolit aj vo firewalle. V aktualnej
alpha verzii 0.7 testing build 7 je uz v stadiu vyvoja aj OFT
(posielanie suborov cez server), co by mohlo fungovat aj za firewallom,
ale este to nie je dokoncene.

PV