Skype_port

Karel Brinda konference na brinda.info
Úterý Prosinec 19 21:32:44 CET 2006

Dobrý den,

opravte mě, jestli je mýlím, ale pokud by port nebyl otevřený, tak by
snad přes něj neprocházelo nic. Obtíž bych spíš hledal v tom, že data
putují přes půl zeměkoule a pak zase zpátky, putují přes někoho s
veřejnou IP adresou, aby se zdolalo i NAT. Čili mezi Vámi a Vašim cílem
je ještě nějaký prostředník, např. někde v Austrálii, který je připojen
buhvíjakou rychlostí (např. může mít nízký upload).

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference