PRIDAT NEBO ODEBRAT PROGRAMY

Krajíčkovi krajicek na braillnet.cz
Úterý Prosinec 19 20:37:23 CET 2006

Ahoj Fandové,
když jsem dnes  četla příspěvky o programech, které nejdou
odinstalovat, vzpomněla jsem si na podobný problém. Před
novou instalací jízdních řádů z CD jsme přes OVLÁDACÍ
PANELY - PŘIDAT NEBO ODEBRAT PROGRAMY odebírali staré jízdní
řády. Problém nastal u MHD Brno, Ostrava a ještě některých.
Ačkoli jsme je do počítače neinstalovali, tvářilo se to, že
tam jsou a ještě k tonu nešly odinstalovat, protože: "Nemohu
najít instalační protokol..." Tak jsme to nechali být.
Několik takových tam máme dodnes, ale co mě překvapuje
nejvíc je hláška: Využito - často, naposledy dnes.
Když už jsem v tom seznamu šmejdila, koukla jsem se taky na
JAWS, a nevěřila jsem svému sluchu - využito - zřídka a
datum před dvěma měsíci, kdy jsme museli přeinstalovat
systém a všechno kolem. Taky další programy, jako je NOD32,
Ad-Aware, FineReader apod, tedy věci v podstatě denní
potřeby, jsou prý využívány zřídka nebo příležitostně.
Jak tomu mám rozumět?
Stáňa Krajíčková.