Skype 2.5 a pridrzeni hovoru

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Pondělí Prosinec 18 19:02:20 CET 2006

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat: Když mám na skype hovor a někdo jiný mi do něj volá tak: Ve starém skype 1.4 na mě vyskočilo okno s možnostma přidržet stávající a pustit nový, vytvořit konferenci, zavěsit a tak. V novém skype se jen otevře skype okno a myší lze zistit kdo volá, ale to je tak vše co se stane.
Když si vemu na pomoc Skype pluginu do Mirandy, tak sice dokážu vyvolat podobné okno jako se objevovalo v 1.4, ale tam je z neznámého důvodu pouze možnost konference, zavěšení a přidržení toho nového hovoru a ne toho který právě probíh, což je podle mě fakt nesmysl.
Nevíte někdo, co s tím?
Dík Tom