diakritika

Sobota Prosinec 16 19:49:24 CET 2006

Dobré odpoledne,

ještě jedna varianta:

Text můžete napsat klidně ve svém oblíbeném poštovním programu, pouze
jej před odesláním celý označíte (Ctrl+A), zkopírujete do schránky
(Ctrl+C), nastavenou klávesovou zkratkou vyvoláte program WinDIA v
režimu převodu schrány, zvolíte ASCII (písmeno A), Entrem potvrdíte a
po návratu vyklopíte převedený text na místo označeného (Ctrl+V) --
délka celé operace je zhruba tři vteřiny.

Program WinDIA lze stáhnout ze stránky

http://medved.braillnet.cz/freeware.htm#windia

Klávesovou zkratku pro vyvolání v režimu převodu schránky si po
instalaci musíte u příslušné položky v Nabídce Start nastavit ručně,
instalační program žádnou automaticky nepřiděluje, neboť každý má své
preference -- já osobně obvykle používám Ctrl+Shift+D, ale můžete si
nastavit třeba Ctrl+Alt+Shift+bž. :-)

S pozdravem

Michal Jungmann