Složka Temp (Re: Obnovení systému)

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Sobota Prosinec 16 11:44:55 CET 2006

Dobrý den,

složka Temp slouží výhradně k úschově dočasných souborů, promazání této
složky nemá na chod počítače vliv. Pokud nějaký soubor smazat nejde, je
to proto, že je zrovna používán - tak si ho všímat nemusíte, od toho ta
složka je, aby si programy měly kam odložit data, která potřebují
dočasně odložit a pak si je zase vyzvednout.

Zdraví

Tomáš Valůšek