programovanie: winapi a vysvietenie textu

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pátek Prosinec 15 13:58:44 CET 2006

Dobrý deň fandovia,
Potreboval by som prispôsobiť jednu aplikáciu tak, aby jaws bol schopný
čítať vysvietené položky. Problém je ten, že farby textu a farby pozadia
pre vysvietené položky sa na rôznych počítačoch nezhodujú. Ako zistiť
farby, ktoré jaws štandardne rozpoznáva ako farby vysvietenia?
Stačí farbu pozadia a farbu takéhoto textu nastaviť raz, aby jaws na to
zareagoval ako na vysvietený text, alebo je lepšie farby striedať v
pravideľnom intervale?
Zatiaľ to skúšam tak že pomocou funkcií setbkcolor a settextcolor
nastavím farby a pomocou textout vypisujem text do okna.
Ak by ste niekto niečo k tomuto vedeli a myslíte, že by to bolo veľa pre
konferenciu, kľudne mi napíšte aj súkromne, je to pre mňa už
dlhodobejšia úloha a neviem si s tým rady; už niekoľko krát som
pregooglil rôzne stránky.
ďakujem

PV