Korekce programu po spusteni

Pátek Prosinec 15 10:05:58 CET 2006

Dobré odpoledne,

následující položky jsou určitě zbytečné je IMHO možné je bez obav vyřadit:

winampa
Adobe Reader Speed Up
Microsoft Office

Pak tam máte dvě položky, které mi naprosto nic neříkají:

CD_Load         CD_Load.exe
Utility Tray

Doporučuji ověřit, co dělají a zda jsou opravdu potřeba. Ale jakkoli
je dobré mít ve spouštěných programech pořádek, není myslím jisté, že
se zmiňovaný problém tímto vyřeší, příčiny podle mne mohou být i jiné.

S pozdravem

Michal Jungmann