Korekce programu po spusteni

J. Drastich drastich na braillnet.cz
Pátek Prosinec 15 07:58:45 CET 2006

    Přeji pěkný den,

    poměrně dlouho mi trvá, než mi začne mluvit Winmonitor. Od chvíle kdy
zazní zvuk oznamující zpuštěné Windows do chvíle než začne spouštění
Winmonitoru uběhne celkem dlouhý čas. Předpokládám, že se mi spouští hodně
procesů ze složky po zpuštění.  Proto jsem zpustil MSCONFIG a na tyto
procesi se podíval. Bohužel nejsem až takový znalec a nerad bych si něco
nastavil špatně. Proto níže vložím výpis okna MSCONFIG a byl bych moc rád,
kdyby mi někdo zvás, kdo se v tom orientujete, napsal, které procesi nemusí
být zpuštěny.
    Moc dík.

  Nástroj pro konfiguraci systému
          Po spuštění
Obecné SYSTEM.INI WIN.INI BOOT.INI Služby
Položka při spuštění    Příkaz             Umístění
nod32kui         "C:\Program Files\Eset...
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVer..
NeroCheck       C:\WINDOWS\system...
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVer..
LAUNCH~1       C:\PROGRA~1\Nokia\...
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVer..
winampa         C:\Program Files\Wina...
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVer..
ctfmon          C:\WINDOWS\system...
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVer.
CD_Load         CD_Load.exe
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVer.
PcSync2         C:\Program Files\Noki...
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVer.
Skype          "C:\Program Files\Sky...
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVer.
Adobe Reader Spe... C:\PROGRA~1\Adobe...  Common Startup
Microsoft Office    C:\PROGRA~1\MICR...  Common Startup
Utility Tray       C:\WINDOWS\system...  Common Startup
WinMonitorXP      C:\PROGRA~1\WINM...  Common Startup
           Zakázat vše
OK       Storno               Nápověda

    S pozdravem Jiří