Obnovení systému

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Středa Prosinec 13 09:58:50 CET 2006

Dobrý den,

než budu pokračovat, musím předeslat, že dialog Obnovení systému je
vlastně HTML stránka, proto při jeho používání aplikujte postupy z
prohlížení webu, budou též fungovat nástroje usnadňující práci s
internetem (např. Oko Explorer z WinMonitoru). A teď již k postupu.

1. V nabídce Start vyberte Všechny programy, Příslušenství, Systémové
nástroje a spusťte Obnovení systému.

2. V prvním dialogu se pomocí zkratky Alt+O ujistěte, že je aktivováno
přepínací tlačítko Obnovit předchozí stav počítače a klepněte na
tlačítko Další (Alt+D).

3. V dalším kroku vám sytém přemístil zaměření do okna kalendáře, kde si
pomocí šipek zvolte den, z něhož chcete obnovit předchozí stav systému.
Při přečtení aktuální pozice zaměření by se mělo ozvat číslo. Kdybyste
se náhodou ztratil, je nejjednodušší dát Zpět (alt+Z) a Další (alt+D),
zaměření se vrátí do kalendáře.

4. Trojím stisknutím tabulátoru se dostanete do seznamu položek
obsahujícího body obnovení. Položka má tvar podobný tomuto: 15:59:59
Kontrolní bod obnovení. Pokud taková položka neexistuje a při čtení
celého obsahu okna zaslechnete fráze Pro tento den není dosud vytvořen
žádný bod obnovení, vraťte se do kalendáře a vyberte jiný den.

5. Až si vyberete vámi žádaný bod obnovení, aktivujte tlačítko Další
(Alt+D), pozorně si čtěte prezentované informace a až místo Další bude
Dokončit, stiskem tohoto tlačítka dojde k restartu počítače a obnovení
minulého stavu.

Zdraví

Tomáš Valůšek