Obnovení systému

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Středa Prosinec 13 09:11:30 CET 2006

Dobré jitro fandové,
včera večer jsem si chtěl stáhnout aktualizace z Windows Update, ale nebylo
to možné. Zpočátku se sice načetl seznam aktualizací, ale jakmile jsem
potvrdil stahování, tak sice mi bylo řečeno, že se stahuje stránka, ale disk
zůstal nehnutě stát, - alespoň si myslím, že tomu tak bylo, neboť jsem
neslyšel to klasické (klap-klap, klap-klap,) - které je slyšet při
stahování.
Proto bych vás chtěl poprosit o radu. Zajímalo by mně, jak se mohu dostat na
příkaz Obnovení systému na položku Stav před tím, než se něco stalio, Např v
pondělí 11. prosince to bylo ještě v pořádku.
Jarek