Instalace nové verze

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Úterý Prosinec 12 17:48:54 CET 2006

Dobrý večer fandové,
můj dotaz se týká této věci: když jsem si instaloval novou verzi programu
AVG = a sice verzi 7.5, tak během instalace mi bylo řečeno: (Instalátor
zjistil, že máte v piočítači nainstalovánu starší verzi programu Roxio
Creator CD and DWD. Je možné, že AVG nebude správně fungovat. Aby správně
fungoval, před jeho instalací si nainstalujte novou verzi Roxio. Je ke
stažení na stránce Roxia.)
Rád bych se vás proto zeptal, jelikož mám AVG již nainstalovaný, mohu
stáhnout a nainstalovat novou verzi Roxia po instalaci AVG? Jestliže
nainstaluji novou verzi Roxia, je třeba něco nastavovat? Neuškodí ta nová
verze mému počítači? V počítači mám nainstalovanou verzi Roxia 6.
Děkuji vám za radu a za povzbuzení.
Omlouvám se za dlouhý příspěvek.
Jarek