Pospustení a prispustení-problem

adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Úterý Prosinec 12 06:59:41 CET 2006

Zdravim  vas  Pouzivam windovs xp. V menu start mam neviem z
akeho  dovodu  dve podobne polozki. Jedna sa vola pospustení
tam mam nejake tie programy ktore sa mi po spustení spustaju
a  potom tam mam polosku prispustení ktora je prazdna ale aj
tak  ju  nejde  odstranit.  Nie ze by mi zavadzala ale nemám
rada  v  pocítaci nieco co tam doteraz nebolo a teraz to tam
je  ani  neviem odkial. Pise mi že sa nedá zmazať lebo že je
topriecinok  systemu windovs ktory nemozem odstranit. Tak uz
neviem ako sa toho zbavit. Ma niekto nejaki napad? pa adela