Re: používání mikrofonu

Václav Toul toul.vasek na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 18:32:30 CET 2006

    Ahoj Petře,
díky za podstatnou poznámku. Doufám, že se k tomuto dotazu vyjádří i další
členové a zajímalo by mě, kde takovou informaci /o které jsi mluvil/ zjistím?
    Díky. Vašek
Václav Josef Toul
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
mobil: 724 231 468
----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, December 07, 2006 5:34 PM
Subject: Re: používání mikrofonu

Ahoj!
Doplním len detail, že systém používa dve konzoly - mixéry. Jedna konzola je
pre prehrávanie zvukov a druhá pre nahrávanie. Výber zariadení robíme cez
ovládací panel, položka multimédiá. Je vhodné mať pre nahrávanie len jedno
aktívne zariadenie, v tomto prípade mikrofón. Otázka nahrávania zvuku je
zase software, ktorý zvuk zaznamená. V tomto je už velký výber programov.
Ešte jeden detail, hlavvne ak chceme používať mikrofón na komunikáciu
prostredníctvom poťčítača musí zvuková karta podporovať fullduplexnú
prevádzku, čiže je schopná súčastne prehrávať aj nahrávať. To oceníme aj pri
nahrávaní.
Peter
Peter