problem pri stahovani suborov

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 09:30:27 CET 2006

Dobrý den,

můžete dát prosím odkaz na stránku, která se tak chová? Může se totiž
stát, že odkazy, které zmiňujete, jsou grafické a mají vadný alt
popisek. Dost běžnou praxí je dublovat odkaz na stažení souboru, kdy
první odkaz je textový se jménem souboru a druhý grafický s ikonkou pro
stažení.

Zdraví

Tomáš Valůšek