Problem s OE

Michal Bláha michal.blaha na mbox.dkm.cz
Středa Prosinec 6 08:01:21 CET 2006

Dobrý den,

> pane Jungmanne, v ovládacích panelech nemám položku - zobrazit. Je tam kde
> co, ale tahle ne. Jedná se o stolní počítač, ve kterém mám Win98.

Ve Win98 bylo tuším zobrazení v ovládacích panelech pod názvem "Obrazovka".

> v OE mi Jaws čte všechny zprávy jako označeny.
> Nevíte kde se dá přenastavit, aby nebyly zprávy označeny?

Ještě se zkuste v OE mrknout do menu Nástroje - Možnosti na kartu "Čtení",
jestli náhodou nemáte odškrtnutou první položku "Označit zprávu jako
přečtenou, je-li zobrazena X sekund". Ale tady asi pes zakopán nebude:-)

Michal Bláha

pane Jungmanne, v ovládacích panelech nemám položku - zobrazit. Je tam kde
co, ale tahle ne. Jedná se o stolní počítač, ve kterém mám Win98.
Zdraví
Jozef L.