Starsi notebook a ozvuceni DOSu

Jan Pokorný pokorny.j na volny.cz
Středa Prosinec 6 00:25:44 CET 2006

Vážení fandové!
Mám starší notebook zn. DELL Latitude CPI A366 (zakoupený z bazaru) a
potřeboval bych ozvučit i prostředí DOSu. K dispozici mám starší Kuk, ale
bohužel nemám žádné ovladače pro "rozjetí" zvukovky pod DOSem. Obrátil jsem
se na www.dell.cz, ale prý nic pro DOS nemají. Mám se "poohlédnout" po něčem
podobném, co by splňovalo následující specifika:
Audio type Sound Blaster emulation
Audio controller NeoMagic 2200 AC97 Codec
Stereo conversion 16 bit (analog-to-digital and digital-to-analog)
Interfaces: Internal
 PCI bus / AC97

Neměl někdo z vás obdobný notebook a nedokázal by mi poradit, jaké ovladače
použít a jak je nainstalovat (vč. řádků v AUTOEXEC.BAT a CONFIG.SYS)?
Pozn.: Pod Win98 notebook pracuje bez problémů.

A ještě bych si dovolil podobnou prosbu: Jak vypadají řádky ve výše
zmíněných souborech, aby se dala v MS-DOSu "zprovoznit" zvuková karta SB
Live 5.1 (pokud to jde)? - Kdysy jsem měl SB Live 1024 a ta mi pod DOSem
běžela...

S pozdravem a omluvou za ten "dějepis"

J. Pokorný