prosba

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Úterý Prosinec 5 11:49:33 CET 2006

Dobrý den!
Doporučil bych určitě nainstalovat novější verzi Internet exploreru. Verze 5
je dosti archaická, dalo by se říci i nebezpečná. Možná by se tím vyřešil i
váš problém.
      M.Habrnal.

----- Original Message -----
From: "Jan Mura" <jan.mura na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, December 05, 2006 11:01 AM
Subject: Re: prosba

Dobrý den, pokud jde o první část Vašeho dotazu, bylo by asi nejlepší
uvést konkrétně, u kterých odkazů se to stává.
Co se týče druhé části, problém je v tom, že část stránky je
napsána ve skriptovacím jazyku a teda buď Váš starší prohlížeč
nepodporuje nějakou novější verzi tohoto jazyka anebo je to napsáno
od autora s chybami. Ať je to jak chce, Vy s tím nemůžete udělat
nic, takže na danou otázku prohlížeče odpovídejte, že nic ladit
nechcete.
Jan Mura