Pocestene skripty pro Skype

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pondělí Prosinec 4 19:51:56 CET 2006

Ahoj fandové. Nemáte někdo počeštěné skripty k Jawsu pro skype? Dneska jsem
stáhnul a překompiloval skripty pro Skype 2.0. Stáhnul jsem je přímo ze
stránek autora, ale je to betaverze skriptů. Skoro všechno funguje správně,
ale v kontaktech mi při stisku ctrl+shift+o Jaws řekne unawayable to get
contact list, v hledání kontaktů to nečte výsledky, není tam funkce, která
doplňuje hledání o další výsledky a ve stavu hovoru to pořád opakuje čas
hovoru a nepomůže ani nastavení čtení obrazovky na žádné. Snad z toho bude
ve finální verzi skriptů něco opraveno, jestli nějaká bude. Ale jestli někdo
máte počeštěné skripty pro Skype, tak mi je můžete poslat přílohou, abych to
vyzkoušel, jestli budou fungovat bez jejich překompilace i s překompilací.
Zdraví Michal.