Zmena rychlosti vyslovnosti JAWSu pri napalovani a grabovani

Ladislav Száraz lacis1 na orangemail.sk
Neděle Prosinec 3 21:54:32 CET 2006

Ahoj!
Mám zvukovú kartu Realtek High Definition Audio. Vo vlastnostiach hardware v kolónke stav zariadenia bola poznámka:
Toto zariadenie pracuje správne.
Ladislav Száraz
  ----- Original Message -----
  From: gp1
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, December 03, 2006 9:08 PM
  Subject: Re: Zmena rychlosti vyslovnosti JAWSu pri napalovani a grabovani

  Ahoj!
  Ešte jedna doplnujúca otázka: Akú máš zvukovú kartu?
  Pozri to v systéme a ozvi sa.
  Mne to robí na jednom starom počítači, kde je slabý procesor a ISA karta Opti 931, že pri zatažení Jaws zakoktá, ale potom už chodí v poriadku a číta text bez problému. Skrátka všetko je použitelné v rozsahu danom vlastnostami hardware.