Zmena rychlosti vyslovnosti JAWSu pri napalovani a grabovani

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Prosinec 3 20:08:48 CET 2006

   Ahoj!

  No podla mňa to bolo zaťažením počítača. Jaws jednoducho nestíha. Inak povedané procesor je natoľko zaťažený prácou s mechanikou a to pri čítaní aj zapisovaní (grabovanie aj pálenie) že jaws má až druhé miesto. Neviem čo by si s tým mohol urobiť ak len nie vymeniť počítač za rýchlejší (úsmev).

    Števo Kiss

  ----- Original Message -----
  From: Ladislav Száraz
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, December 03, 2006 7:20 PM
  Subject: Zmena rychlosti vyslovnosti JAWSu pri napalovani a grabovani

  Ahoj Fandovia!

  Stalo sa mi pri napalovaní CD pomocou programu Nero express a aj pri grebovaní v programe Audiograber to, že JAWS pri čítaní percent rozprával veľmi spomalene
  v porovnaní s rýchlosťou výslovnosti ktorú mám nastavenú a hlas znel akoby mal nejakú ozvenu alebo akoby sa "delil" na dva hlasy. Neviete mi poradiť čím
  to mohlo byť, a prípadne ako to odstrániť?
  Ladislav Száraz