otazka-enkodery mp3

Peter Gombarik msp na chello.sk
Neděle Prosinec 3 11:52:43 CET 2006

Servus,

Ja si myslím, že aj ten Audiograbber je v pohode, ale musíš si nastaviť to,
aby Ti to previedlo do Wav, ale následne do mp3. Tak to mám nastavené ja a
je to v pohode. Tiež je dosť fajn používať najnovšie kodeky.
P.

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk

  _____

From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of Štefan Kiss
Sent: Sunday, December 03, 2006 11:47 AM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: otazka-enkodery mp3

   Ahoj, odporúčam prejsť na CDEX.

    Š Kiss

----- Original Message -----
From: adelcia <mailto:slowaczka.adelcia na gmail.com>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <mailto:fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, December 02, 2006 9:34 AM
Subject: otazka-enkodery mp3

Zdravim vas Na konverziu audio cd suborov do pocitaca pouzivam program
audiograbber ale teraz mam isty problem.
Ked vojdem do menu nadstavenie a potom nadstavenie mp3 tak je tam taka
moznost do akeho formatu sa ma subor ulozit a su tam moznosti ze do suboru
wav cez mp3 alebo do suboru wav alebo hned do mp3 a tu sa zacina moj problem
ze ta posledna moznost nefunguje. Pozerala som sa na interne a externe
enkodery ale zistila som ze tie internne enkodery maju sice funkciu
ukladania suborov rovno do mp3 ale zato su kvalitou zvuku dost slave a zas
tie externe enkodery maju dobry zvuk ale subory dokazu ulozit len do wav a
to sa mi nepaci. Egzistuje vobec nejaki koder ktory mi umozni ulozenie
suborov hned do mp3??? dik za odpoved
adela