otazka-enkodery mp3

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Prosinec 3 11:47:02 CET 2006

   Ahoj, odporúčam prejsť na CDEX.

    Š Kiss

  ----- Original Message -----
  From: adelcia
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Saturday, December 02, 2006 9:34 AM
  Subject: otazka-enkodery mp3

  Zdravim vas Na konverziu audio cd suborov do pocitaca pouzivam program audiograbber ale teraz mam isty problem.
  Ked vojdem do menu nadstavenie a potom nadstavenie mp3 tak je tam taka moznost do akeho formatu sa ma subor ulozit a su tam moznosti ze do suboru wav cez mp3 alebo do suboru wav alebo hned do mp3 a tu sa zacina moj problem ze ta posledna moznost nefunguje. Pozerala som sa na interne a externe enkodery ale zistila som ze tie internne enkodery maju sice funkciu ukladania suborov rovno do mp3 ale zato su kvalitou zvuku dost slave a zas tie externe enkodery maju dobry zvuk ale subory dokazu ulozit len do wav a to sa mi nepaci. Egzistuje vobec nejaki koder ktory mi umozni ulozenie suborov hned do mp3??? dik za odpoved
  adela