Chyba při behu nastroje pro stahovani z webu firmy Elvos

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Prosinec 2 12:40:20 CET 2006

Ahoj fandové. Stáhnul jsem si nástroj pro stahování souborů firmy Elvos,
tzn. aktualizace nebo instalace Asistenta, Winmonitoru a jejich součástí.
Možná, že taky někdo z vás tento nástroj používá. Před nějakým časem se při
spuštění přestal ozývat doprovodný implementovaný hlas, takže nemusel běžet
nějaký screenreader a když dám tab, tak se objeví tato hláška: SiteBuilder
Run-time error '91':
Object variable or With block variable not set. Nevíte, co to je a jak by se
to dalo odstranit? Ještě se chci zeptat na jednu věc. Nevíte, jestli je
někde ke stažení ta nová verze Diáře nebo to si musím vyžádat přímo
instalaci od Elvosu? Už jsem psal mail panu Krejčiříkovi, jak to je s cenou
Diáře, protože ceník na stránkách Elvos je ještě z června tohoto roku.
Zdraví Michal.