otazka-enkodery mp3

adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Sobota Prosinec 2 09:34:29 CET 2006

Zdravim vas Na konverziu audio cd suborov do pocitaca pouzivam program audiograbber ale teraz mam isty problem.
Ked vojdem do menu nadstavenie a potom nadstavenie mp3 tak je tam taka moznost do akeho formatu sa ma subor ulozit a su tam moznosti ze do suboru wav cez mp3 alebo do suboru wav alebo hned do mp3 a tu sa zacina moj problem ze ta posledna moznost nefunguje. Pozerala som sa na interne a externe enkodery ale zistila som ze tie internne enkodery maju sice funkciu ukladania suborov rovno do mp3 ale zato su kvalitou zvuku dost slave a zas tie externe enkodery maju dobry zvuk ale subory dokazu ulozit len do wav a to sa mi nepaci. Egzistuje vobec nejaki koder ktory mi umozni ulozenie suborov hned do mp3??? dik za odpoved
adela