Hledani na skype a zahadne mizeni karty historie

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Prosinec 2 09:27:36 CET 2006

Ano, zkusil jsem dát nastavení historie na vždy, ale stejně to pak druhý den
zmizelo. Zdraví Michal.
----- Original Message -----
From: "Andrea Fojtu" <fojtu na fphil.uniba.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, December 01, 2006 11:58 PM
Subject: Re: Hledani na skype a zahadne mizeni karty historie

Dobry vecer,

jednym z duvodu, proc nektere kontakty neni mozne dohledat podle
jmena a prijmeni, je ze Skype neuchovava informace o kontaktech
centralne, takze nejpravdepodobneji vyhledatelne jsou ty, kterych
uzivatele byli za posledni 3 dni online/aktivni. System je docela
citlivy na vyhledavani celeho jmena, nejrychleji kontakt tedy
vyhledate podle prijmeni a ve vystupu vysledku pak vyberete kontakt
podle krestniho jmena.
Co se tyce karty historie, podobny problem mela i Beta verze Skypu
pro Mac OS, kdy historie existovala jenom jeden den. Tento bug byl
nakonec opraven. Druha moznost muze byt, ze betaverze ma default
nastaveni na neukladani historie. Zkusil jste se podivat v
nastavenich Skypu na nasteveni historie?

Andrea Fojtu