Zvuky v mirande

Tomáš Vagner vagtom na seznam.cz
Pátek Prosinec 1 23:24:51 CET 2006

Zdravim. To je super. A musi se tam nekde neco nastavovat nebo tak?
  ----- Original Message -----
  From: Andrea Fojtu
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Friday, December 01, 2006 10:59 PM
  Subject: Re: Zvuky v mirande

  Dobry vecer,

  pro Mirandu zvuky a la ICQ existuje jeden plug-in "Personlized Sound 0.5.1"
  Soubor pro stahnuti o velikosti 20 kB najdete na teto strance: http://addons.miranda-im.org/details.php?action=viewfile&id=680
  Vyhodou je, ze dokaze priradit ruzne zvuky jednotlivym kontaktum, nekteri uzivatele se ale stezuji, ze tato specificka funkce nefuguje vzdy zcela spravne.

  Andrea Fojtu