Hledani na skype a zahadne mizeni karty historie

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pátek Prosinec 1 19:13:34 CET 2006

Ahoj fandové. Měl bych dva dotazy ke Skype. Ten první je, že když dám do
hledání celé jméno uživatele, prostě křestní a příjmení a nic dalšího
nenastavuju, tak to skoro nikdy nic nenajde. To se tam musí do hledání
zadávat jenom přesdívky nebo jen třeba část jména, např. křestní a písmeno
od příjmení, a tak? a druhá otázka je taková, proč mi u nové betaverze Skype
3.0 druhý den zmizí karta historie? Po instalaci té betaverze je ten den
všechno v pořádku, ale druhý den už tam není karta historie. Otestoval jsem
počítač na viry, programem Adaware, který odstranil škodlivé soubory, ale
nic. Nemůže to být i tím, že to je betaverze? Doufám, že verze Skype 3.0
bude brzo i finální. Zdraví Michal.