Sitovani

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pátek Prosinec 1 14:22:10 CET 2006

Ahoj! Kamaradka byla vzdy unesena, kdyz jsme prenaseli 1 gB, chtela po
 kabelu, ktery byl nize zminen tj. palarelni prenos, ale ta doba. Na
 prenos pouzit bud cd/r ci RW nebo flashdisk, stejne takto propojene
 pocitace hodne tesko dostanete na net. K firewire musite mit tez
 pripojeni na obou pocitacich a bojim se, ze pokavad nemate zvukovku s
 timto vystupem a nebo vubec sitovku, tak vam to stejne nepomuze. Pak
 jsou na snaze diskety a winrar, prenasel jsem takhle jednou asi 40
 mB, kdyz nebylo vyhnuti, nejdrive ale rozdelte podle disket,
 nedelejte za behu protoze by se mohlo stat, ze by nejaka disketa byla
 vadna.

S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz