IrFanView - puvodne Re: Jaky prohlizec obrazku?

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pátek Prosinec 1 12:43:32 CET 2006

Ahoj, Fandové,
    u nás v laborce v Carolině občas u některých softwarů bojujeme s tím, že
programy nemohou zapisovat do svých složek, protože jim to je zakázáno tím,
že uživatel má zakázaná práva instalace, tedy zápisu do Program Files, kde
je nainstalován i IrFanView a tak se v případě asi i v případě IrFanView
stává, že si nepamatuje poslední úložiště obrázků. Myslíte, že to je jen tím
a nebo se to někde nastavuje? To jediné mě při užívání IrFanView na síti s
omezenými právy vadí a chci lehce před tím i varovat..
Stejný problém je s vytvářením prezentace, pokud nemá přístup k uložení
souboru, do kterého si zapisuje sled obrázků.
Zdraví Miloš

----- Original Message -----
From: "Milan Habrnal" <m.habrnal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 30, 2006 11:35 AM
Subject: Re: Jaky prohlizec obrazku?

Dobrý den!
Přidávám se k zastáncům Irfanviewu. Také jsem dlouho hledal. Chtěl jsem
jednoduché ovládání, pohotovost a ukládání v komprimovaném formátu. Nakonec
zůstal Irfan. Totiž, to co se nastaví v dávkovém skenování, zůstane
nastaveno i pro příští použití i pro skenování jednotlivých obrázků, včetně
nastavení úložiště.Dá se nastavit aby po skenování automaticky vypadl z
prostředí skeneru. Rovněž nastavení pro tisk, ikdyž má mnoho možností,
zůstává nasstaveno pro příštíí použití. Je pravda, že k vůli velkému
množství funkcí je trochu složitější, ale dá se naučit jen to co potřebuju a
pro případ, že by si někdo "rozdrbal" nnastavení, se dá zálohovat soubor
.INI. Pracuju s ním naprosto po slepu.
Ovšem, když příjdete na něco  vhodnějšího, dejte vědět. rád vyzkouším.
        M.Habrnal