Sitovani

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pátek Prosinec 1 09:46:16 CET 2006

Dobrý den,

obávám se, že všechny způsoby propojení počítačů vyžadují materiál, jenž
nemusí být okamžitě k dispozici. Lze použít tzv. laplinkový kabel
propojující paralelní porty strojů, případně speciální USB kabel určený
k témuž účelu. O propojování prostřednictvím sériového kabelu raději
nemluvím, protože přenosová rychlost tohoto rozhraní je standardně 115
kbps, což je jen asi dvakrát rychleji než přístup na internet přes modem.

Doporučuji navštívit větší město, případně objednat síťovou kartu přes
internet - síťová karta je totiž dnes tak běžný artikl, že ho budete mít
během dvou dnů doma.

Zdraví

Tomáš Valůšek