Problemy s poznamkovym blokom

Ladislav Muroň muron.l na tiscali.cz
Sobota Prosinec 30 20:16:34 CET 2006

Dobrý den,
zkusil jsem Maximizer, teď bych potřeboval abych se dostal na původní stav.
Jak jej mám vyrušit?
děkuji Láďa

Ladislav Muron
muron.l na tiscali.cz
----- Original Message -----
From: "Milan Bartoš" <m.bars na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, December 29, 2006 1:08 AM
Subject: Re: Problemy s poznamkovym blokom

    Dobrý den,

> ale od vtedy začal robiť neplechu poznámkový blok. Každý súbor v
> poznámkovom bloku si po otvorení musím maximalizovať, aby som ho mohol
> čítať a
> pracovať v ňom, pred tým som to robiť nemusel a JAWS prečítal celý text.

    S tímto problémem (JAWS) Vám bohužel pomoci neumím, pravděpodobně jde o
chybu scriptu, ale to se jen domnívám, mohu Vám ale nabídnout prográmek,
který Váš problém vyřeší i u jiných programů, které chcete (potřebujete)
maximalizovat automaticky. Utilitka se jmenuje Maximizer a je zdarma ke
stažení v sekci FAQ na stránkách
http://www.toppomucky.cz .

    Milan Bartoš

--