Problemy s poznamkovym blokom

Smaha r.smaha na braillnet.cz
Sobota Prosinec 30 01:36:09 CET 2006

Zdravím,

poproste nějakou vidící osobu, aby Vám roztáhla okno poznámkového bloku na celou plochu monitoru. Potom by to už mělo být v pořádku.

Radek Šmaha

  ----- Original Message -----
  From: Ladislav Száraz
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Thursday, December 28, 2006 8:43 PM
  Subject: Problemy s poznamkovym blokom

  Ahoj Fandovia!

  Pred časom som tu riešil problém so zmenou rýchlosti výslovnosti JAWSu pri napalovaní a grabovaní CD. Skúsil som zmeniť výkon procesoru či to nebude lepšie. Zlepšenie je síce minimálne, ale od vtedy začal robiť neplechu poznámkový blok. Každý súbor v poznámkovom bloku si po otvorení musím maximalizovať, aby som ho mohol čítať a pracovať v ňom, pred tým som to robiť nemusel a JAWS prečítal celý text. Tento problém som neodstránil ani tým že som výkon procesoru vrátil na predošlý stav. Viete mi niekto poradiť čo by som mal spraviť aby súbory v poznámkovom bloku nebolo potrebné stále maximalizovať? Aby to bežalo tak ako predtým...
  Za rady vopred ďakuje

  Laco Száraz