Ubuntu_a_screenreader

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pátek Prosinec 29 16:38:39 CET 2006

Dobrý deň,
ja som skúšal orca na live CD edgi asi pred mesiacom a bol som celkom
príjemne prekvapený, že sa developery uberajú správnym smerom.
bezproblémov som to spustil aj bez pomoci vidiacej osoby. Pozrite si
inštrukcie napríklad tu.
http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=246334  Ak by nejaký
linuxák mal chuť a čas si so mnou posedieť a podebatiť cez jabber alebo
ICQ, rád by som sa trochu priučil, potrebujem pod linuxom hlavne
rozchodiť sieť a zvukovú kartu sound blaster live 24 bit. všetko v
ubuntu za pomoci orca.

PV