Zvukova karta a nove repraky

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Čtvrtek Prosinec 28 21:15:52 CET 2006

   Dobrý večer!

  Doplním iba, že ak pripojíte k PC akýkoľvek hoc i externý hardware od firmy creative, tak soft na stránke výrobcu Vám ho dokáže detekovať sám a hneď aj ponúknuť všetko čo je k nemu na stiahnutie vrátane aktualizácie ovládačov. Je to veľmi šikovné nemusíte hľadať vôbec nič.

     Štefan Kiss

  ----- Original Message -----
  From: gp1
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Thursday, December 28, 2006 3:51 PM
  Subject: Re: Zvukova karta a nove repraky

  Ahoj!
  Pozri sa na:
  www.creative.com
  a stiahni si odtial dokumentáciu.
  Presnejšie typ karty sa určí demontážou, prípadne programom Everest Home
  stiahneš ho na:
  www.lavalys.com
  Až Ti bude jasné aký máš typ karty, zapoj podla dokumentácie reproduktory. Potom v ovládači zvukovej karty nájdi ikonku pre zvukové efekty. Tam sa aj prestavujú výstupy a charakter zvuku.
    Nájdi volbu pre viac ako 2 reproduktory a potvrd.
    Potom si pusti nejaký priestorový zvuk, aby si otestoval výstupy. Napríklad film, alebo hru.
    Perfektne tento efekt vychutnáš napríklad pri pohybe auta, alebo pohybujúceho sa zvuku.
    Pri muzike som zatial ešte nepočul priestorovú nahrávku.