prenikanie hlasuRe: Skype ozvena

Peter Gombarik msp na chello.sk
Čtvrtek Prosinec 28 15:33:34 CET 2006

Servus Peťo,

Tak ja tiež používam notebook Asus, síce neviem, aký používaš Ty, ale fakt
sa pozri do nastavení, pretože ja tam takýto problém nemám. Mne sa občas
stane napríklad to, že jednoducho mi niečo mikrofón vypne, ale to sa dá cez
panel hlasitosti nastaviť znovu.
Peter

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk
-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of Peter Nedorost
Sent: Thursday, December 28, 2006 11:02 AM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: prenikanie hlasuRe: Skype ozvena

Ahojte,
v notebooku Asus za 56000 korún mám rovnakú zvukovú kartu a pri nahrávaní z
mikrofónu (jedno či interného či externého) je do nahrávky mixovaný slabo aj
hlas screenreadera, príp. iné zvuky. Pritom v ovládaní hlasitosti je v
možnostiach nahrávania začiarknutý mikrofón, takže som celkom zúfalý, čo
stým. Je možné, aby do notebooku za toľko tisíc dali tak odfláknutú
zvukovku, alebo je len niekde niečo zle nastavené?
Samozrejme to platí aj pre SKype telefonovanie.