prenikanie hlasuRe: Skype ozvena

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 28 13:13:56 CET 2006

Podobny problem s ozvenou mal jedenmoj znamy a na vine bol pouzivany mikrofon, ktory bol Skype certificated. Mal uzasnu vlastnost prisposobovat citlivost okolnemu hluku, takze ked sa na strane kde bol ten mikrofon nic nehovorilo, zvysil citlivost a bral aj zvuk zo sluchadiel. Vyriesilo sa to kupou webkamery, ktora mazabudovany mikrofon pripojeny cez USB. Zvuk je sice menej kvalitny, ale ozvena je prec.
Takze, este nez sa investuje do toho externeho zariadenia, skusit iny mikrofon a hlavne dokladne prezriet nastavenie softu v PC.
Mimochodom, to Phono Preamp Studio vyzera solidne, ale dat 2700 penazi kvoli Skype mi pride prehnane. Rovnaku sluzbu urobi ktorykolvek lacny headset cez USB, alebo webkamera s mikrofonom.
Ten Terratec Phono Preamp Studio je napr tu:
http://www.eternity.cz/produkt/phonopreamp-studio-usb-terratec/
Peter, uz si cez neho skusal digitalizovat klasicke vinilove platne? Ak ano s akym vysledkom? Cs.
----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, December 28, 2006 12:12 PM
Subject: Re: prenikanie hlasuRe: Skype ozvena

Ahoj Peťo!
Obávam sa, že to vyrieši len externá zvukovka, ktorá bude len pre
nahrávanie, alebo mikrofón.
Mám ešte jednu škatulku použitelnú cez USB port, musím pozrieť ako sa volá.
Obsahuje kompletný vstup s prepínatelnou citlivostou. Odstup signál/šum je
velmi dobrý.

Takže má to označenie: Phono preamp studio.
Písalo sa o nej v PC rewue.
Peter
Odstup signál