prenikanie hlasuRe: Skype ozvena

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Prosinec 28 12:12:40 CET 2006

Ahoj Peťo!
Obávam sa, že to vyrieši len externá zvukovka, ktorá bude len pre
nahrávanie, alebo mikrofón.
Mám ešte jednu škatulku použitelnú cez USB port, musím pozrieť ako sa volá.
Obsahuje kompletný vstup s prepínatelnou citlivostou. Odstup signál/šum je
velmi dobrý.

Takže má to označenie: Phono preamp studio.
Písalo sa o nej v PC rewue.
Peter
Odstup signál
----- Original Message -----
From: "Peter Nedorost" <peter.nedorost na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, December 28, 2006 11:02 AM
Subject: prenikanie hlasuRe: Skype ozvena

Ahojte,
v notebooku Asus za 56000 korún mám rovnakú zvukovú kartu a pri nahrávaní z
mikrofónu (jedno či interného či externého) je do nahrávky mixovaný slabo aj
hlas screenreadera, príp. iné zvuky. Pritom v ovládaní hlasitosti je v
možnostiach nahrávania začiarknutý mikrofón, takže som celkom zúfalý, čo
stým. Je možné, aby do notebooku za toľko tisíc dali tak odfláknutú
zvukovku, alebo je len niekde niečo zle nastavené?
Samozrejme to platí aj pre SKype telefonovanie.