Od ceho vytvorit zastupce programu Remote Display v pocket PC?

Úterý Prosinec 26 22:47:06 CET 2006

> V okně programů se tento program jmenuje credisp, ale ani to jsem ve
> zmíněných složkách nenašel.

Hledej soubor CERDISP.EXE -- nahrává se tuším přímo do složky WINDOWS,
ale bez záruky.

> Nevíte, která je nejnovější verze? Musím popátrat na stránkách Microsoftu.

Nejsem si jist, že něco najdeš -- rok či dva zpátky jsem se jej snažil
najít, ale nebyla o něm žádná zmínka.

Ahoj

Michal

PS: Omlouvám se za předchozí nedokončený mail, ve spěchu jsem se uklepl. M.