miranda a plugin na ohlasovani stavu a spojeni dvou kontaktu v jeden

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Neděle Prosinec 24 14:29:06 CET 2006

Tak si jeden z těch duplicitních kontaktů přemenuj a poznáš to.
Tom

  ----- Original Message -----
  From: MAREK DURILA
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, December 24, 2006 2:10 PM
  Subject: miranda a plugin na ohlasovani stavu a spojeni dvou kontaktu v jeden

  Ahojte pratele.

  Mam mirandu i tento Plugin, ale nevim proc, když si zaskrtavam kontakty, u kterých chci, aby mi byl hlasen stav, tak bohužel nevidim všechny v seznamu, ale v mirande jako takove ano.

  A druha věc je, ze 2 uzivatele se stejnym menem se mi spojili do jednoho, tudiz ja bohužel uz nevim, kdy se prihlasi kamaradka a kdy někdo jinej, uz jsem trapasu zazil dosti.

  Proste oba kontakty nevim proc jsou vedeny pod jednim menem.

  S pozdravem a diky,

     Marek Durila