program CEdex

Imrich Nagy i.nagy na mail.t-com.sk
Neděle Prosinec 24 02:49:43 CET 2006

Ja pri nahrávaní MP trojek už dosť dlho a s úspechom používam program
Stepwojce recorder. Pracuje sa s ním jednoducho a nahrávky sú k mojej
spokojnosti dobré. No teraz by som ozaj potreboval
nejaký menší program pomocou ktorého sa dajú robiť takzvané wavi. A niektorý
z členov tejto konferencie kedysi pred rokom tu spomenul, že toto sa dá
robiť Cédexom. Samozrejme, že ak to dokáže iný z programov rád prímem o tom
radu.  s pozdravom Imrich Nagy.----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, December 21, 2006 11:03 AM
Subject: Re: program CEdex

Ahoj Mirek!
Najednoduchší je MP3 recorder.
Malý, šikovný, netreba ho inštalovať a robí priamo do MP3.
Chodí od W95 až W XP.
Nerobí strih, ale to sa dá urobiť Direct cut.
Čo je na nom najlepšie, je to, že prriamo z menu programu sa dajú nastaviť
parametre v nahrávacej konzole, jednoduché nastavenie dátového toku a
automatická volba samplovacej frekvencie vzhladom k dátovému toku.