Presmerovani_portu

©tefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Sobota Prosinec 23 15:11:12 CET 2006

   Dobrý večer,

  Dodám len pre upresnenie, ľe počítač by mal ma» napevno zadanú IP adresu,
adresou. Túto potom zadáme aj do routera ako cieµ presmerovania.

     s pozdravom

       ©tefan Kiss

----- Original Message -----
From: "Peter Vágner" <pvdeejay na gmail.com>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, December 23, 2006 1:07 PM
Subject: Re: Presmerovani_portu

Dobrý deň,
verejný port je port, ktorý chcete presmerova», resp. port, na ktorý sa
k vám pripojí niekto z vonku. privátny port je port na lokálnom PC, kde
sa tento presmeruje. obvykle je to také isté číslo  ako číslo verejného
portu.
IP adresa je IP adresa počítača, na ktorý chcete port presmerova», to
ktorým sa pripájate do siete.

PV

Daląí informace o konferenci Fanda