Skype mobile

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pátek Prosinec 22 12:26:55 CET 2006

Ahoj fandové. Máte někdo zkušenosti nebo zkoušel jste někdo Skype mobile,
který se dá používat na usb klíčenkách? Já jsem to zkoušel, ale nějak nejde
spustit. Když spustím Skypeloader, tak to pořád hlásí cesta nenalezena.
Nevíte, jaká složka se rozumí, když je v návodu, že uživatelské soubory mají
být na flashdisku v složce Skype/user files? Tam právě moc nevím, kde přesně
to má být zkopírované, abych mohl spustit Skype i z flashdisku. Jinak další
potřebné soubory, které byly v archivu, tam jsou. Zdraví Michal.