program CEdex

Čtvrtek Prosinec 21 09:57:08 CET 2006

Dobrý deň,
problém je v tom, že program cdex nieje na nahrávanie súborov do počítača,
ale na konvertovanie súborov napríklad z wavu do mp3 a pod, do tohoto
programu sa nedá nahrávať. Takéto funkcie spĺňajú platené programy Cool
edit, Sound forge, alebo free/voľne šíriteľný Audacity alebo iné podobné.
Božka
----- Original Message -----
From: "Imrich Nagy" <i.nagy na mail.t-com.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, December 21, 2006 8:25 AM
Subject: program CEdex

Prajem dobrý deň.
    Viem, že niekomu bude do smiechu ale ja mám tento problém. Kto by mi
pomohol s programom CEdex a možnosťou pomoci tohoto programu nahrávať wav
súbory z magnetofónových kaziet? Márne sa túto funkciu pokúšam  zvládnuť
nejako sa mi na toto doteraz nepodarilo prísť. Podotýkam, že v počítači mám
program Cdex verziu 150. V notebooku mám kapacitne dosť malý harddisk a
preto väčšie programy si do počítača nemôžem inštalovať. s pozdravom Imrich
Nagy.
    Samozrejme, že bude najlepšie v prípade, že by mi chcel niekto radou
pomôcť nech píše na mail i.nagy na mail.t-com.sk
    Vopred za vašu ochotu pomôcť ďakujem.