program CEdex

Imrich Nagy i.nagy na mail.t-com.sk
Čtvrtek Prosinec 21 08:25:06 CET 2006

Prajem dobrý deň.
    Viem, že niekomu bude do smiechu ale ja mám tento problém. Kto by mi
pomohol s programom CEdex a možnosťou pomoci tohoto programu nahrávať wav
súbory z magnetofónových kaziet? Márne sa túto funkciu pokúšam  zvládnuť
nejako sa mi na toto doteraz nepodarilo prísť. Podotýkam, že v počítači mám
program Cdex verziu 150. V notebooku mám kapacitne dosť malý harddisk a
preto väčšie programy si do počítača nemôžem inštalovať. s pozdravom Imrich
Nagy.
    Samozrejme, že bude najlepšie v prípade, že by mi chcel niekto radou
pomôcť nech píše na mail i.nagy na mail.t-com.sk
    Vopred za vašu ochotu pomôcť ďakujem.