Re: údržba počítača.

Imrich Nagy i.nagy na mail.t-com.sk
Čtvrtek Prosinec 21 07:00:37 CET 2006

Mám za to, že túto tému by nebolo od veci prebrať buď tu na konferencii alebo niekoľko základných rád s touto problematikou by sa mohlo napísať do niektorého z čísiel maildisku. Lebo aj ja by som privítal mať viacej skúseností s údržbou počítača. než ich mám doteraz. S pozdravom Imrich Nagy.
  ----- Original Message -----
  From: zuzana filipova
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, December 17, 2006 5:47 PM
  Subject: údržba počítača.

  dobrý den!chcem vás poprosiť o radu.či by ste mi napísali ako sa robí údržba počítača.určite ste sa o tom už tu bavili.takže môžte na súkromny mejl aby sme nezaťažovali konferenciu.a ešte mam jednu otázočku.neviete mi poradiť prečo sa mi už par dni keď zapnem počítač tak mi vynde ikona že mam reštartovať počítač.a tá hlaška je po anglicky.za rady ďakujem zuzana.