Pres mirandu nic neprochazi

Středa Prosinec 20 10:55:23 CET 2006

Ahoj, cez  Mirandu môžeš súbory posielať, ale len cez msn protocol, alebo
cez Jabber protocol, kde sa musíš zaregistrovať a vytvoriť si konto. Ale cez
icq to zatiaľ, ako Peoťo písal nejde.
Božka
----- Original Message -----
From: "Peter Vágner" <pvdeejay na gmail.com>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, December 20, 2006 8:29 AM
Subject: Re: Pres mirandu nic neprochazi

Samozrejme, ze ak chcete prijimat a odosielat subory cez mirandu, musite
si v nastaveniach mirandy v sekcii network nastavit porty pre priame
spojenie ICQ, tie iste porty potom povolit aj vo firewalle. V aktualnej
alpha verzii 0.7 testing build 7 je uz v stadiu vyvoja aj OFT
(posielanie suborov cez server), co by mohlo fungovat aj za firewallom,
ale este to nie je dokoncene.

PV

Tomáš Vagner  wrote / napísal(a):
> Zdravim. jak se tu ted tak debatuje o skype, mam podobny problem. V
mirande nemuzu od nikoho prijimat soubory a ani je odesilat nikomu. Nevim,
jestli se nekde neco nastavuje v mirande nebo v tom firevalu. Pres ICQ mi to
slo ale pres mirandu vubec. Jinak vse funguje jak ma. Zdravi a za pripadne
rady dekuje Tomas.