Re: údržba počítača.

Neděle Prosinec 17 19:00:00 CET 2006

Dobrý den, já bych ještě spíš než norton antivirus doporučil nod32, zdá se
mi, že míň zatěžuje systém než norton antivirus. Ale asi je to suběktivní.
Ale nod32 je i jednoduchý na obsluhu a taky bude stačit 30i denní zkušební
verze na prověření a případného vyléčení. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Milan Zidek" <mz_konference na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, December 17, 2006 6:42 PM
Subject: Re: údržba počítača.

zuzana filipova napsal(a):
> dobrý večer.ja som presne to urobila.preverila som sistém z antivýrusovým
> programom.no uvidim že čo bude.ďakujem
Kdyby to byl vir - jaký antivirus máte? Kamarádovi v práci jsem strávil
spostu času odstraňováním virů pomocí AVGčka a Awastu - nakonec to více
méně s přehledem vyléčila (odvirovala) zkušební verze Nortin Antivirus.
Kdyby náhodou nějaké viry byly a nešly odstranit - doporučuju stáhněte
např. ze Slunečnice Norton Antivirus

Milanz